O George Raveling είναι Γενικός Διευθυντής της Nike Basketball International. Hταν coach στο Washington State University, University of Iowa, και στο University of Southern California
Θεωρείται απο τους καλύτερους προπονητές για τους centers κ εδώ καταθέτει την φιλοσοφία του για το σχεδιασμό της προπόνησης.
Οι Προπονητές είναι Δάσκαλοι.
( Το Γήπεδο είναι η Τάξη, ο Προπονητής ο Δάσκαλος, αντικείμενο μάθησης ειναι το basketball και οι αθλητές είναι οι μαθητές.).
Οι καλύτεροι Δάσκαλοι:
1. Κάνουν τη Μάθηση συναρπαστική κ διασκεδαστική.
2. Διατηρούν αμείωτο το ενδιαφέρον των μαθητών-αθλητών.
3. Εμπλέκουν τους αθλητές στη μαθησιακή διαδικασία με την ανατροφοδότηση.
4. Παίρνουν το καλύτερο απο κάθε αθλητή.
5. Εχουν αληθινό ενδιαφέρον για κάθε αθλητή.
ΣΑΝ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΟΥΜΕ ΟΤΙ Η ΜΑΘΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΣΥΝΕΧΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ.
ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΚΕΡΔΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ ΠΑΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ.
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΤΟΙΜΑΖΕΣΑΙ ΓΙΑ ΠΟΛΕΜΟ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΕΙΡΗΝΗΣ.
ΟΙ ΒΑΣΙΚΕΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ.
1. Να Διδάξει.
2. Να Παρακινήσει.
3. Να διατηρήσει την Πειθαρχία.
4. Να αξιολογήσει.
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ ΚΑΙ Η ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΗ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ, ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΜΙΑ ΣΥΝΕΧΗΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗ ΠΡΟΟΔΟΣ.
1. Μίλα
2. Περπάτα
3. Τρέξε
4. Συμμετείχε
ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΟΥ TEAM
1. Ανασκόπηση
2. Σχεδιασμός
3. Αξιολόγηση
ΤΥΠΟΙ ΠΡΟΠΟΝΗΣΕΩΝ (ΑΤΟΜΙΚΕΣ-ΟΜΑΔΙΚΕΣ)
1. Συνδυαστικές ασκήσεις - σουτ.
2. Αμυνα- Video
3. Επίθεση-Φυσική Κατάσταση
4. Τακτική-Προπόνηση πριν τον Αγώνα.
Η ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΔΙΝΕΙ ΣΤΟΝ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ :
1. Διδασκαλίας-Παρακίνησης
2. Αξιολόγησης-Πειθαρχίας
3. Μάθησης- Προετοιμασμένοι να νικήσουν- προετοιμασμένοι να ηττηθούν.
ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΚΑΘΕ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ
1. Να μαθαίνουν οι Αθλητές να συγκεντρώνονται ( concentrate)
2. Να παίζουν Δυνατά (play hard)
3. Nα Διασκεδάζουν (have fun)
4. Nα Επικοινωνούν (talk)
AΦΙΕΡΩΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΑΠΟ ΟΣΟ ΔΙΑΡΚΕΙ Η ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΤΗΣ
ΤΟ ΠΛΑΝΟ ΤΗΣ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΟ ΚΑΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΤΩΝ ΑΣΚΗΣΕΩΝ ΑΚΡΙΒΗΣ
ΤΥΠΟΙ ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΩΝ ΠΛΑΝΩΝ
(on the court, off the court (video), scouting report)
1. Hμερήσιο
2. Εβδομαδιαίο
3. Μηνιαίο
Η ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΙΣΣΟΡΟΠΗΜΕΝΗ
1. Αμυνα-Αιφνιδιασμός
2. Επίθεση-Footwork
3. Σουτ-Ball Handling
4. Rebounding-Φυσική κατάσταση
5. Ειδικές Καταστάσεις (special situations)
ΟΙ ΠΡΟΠΟΝΗΣΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΥΝ
1. Δραστηριότητες στο μισο γήπεδο (half court activity)
2. Δραστηριότητες σε όλο το γήπεδο (full court activity)
OI ΠΡΟΠΟΝΗΣΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΠΟΙΚΙΛΙΑ:
1. Χρόνου
2. Τύπων-μορφών
3. Διάρκειας
ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΤΟ 30% ΤΗΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΑΦΙΕΡΩΝΟΥΜΕ ΣΤΟ 5VS5.
OTAN EXOYN ΕΙΠΩΘΕΙ ΚΑΙ ΕΚΤΕΛΕΣΤΕΙ ΚΑΘΕ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΡΩΤΗΣΕΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΤΗΝ ΕΞΗΣ ΘΕΜΕΛΙΩΔΗΣ ΕΡΩΤΗΣΗ:
Γίνονται οι Αθλητές μου καλύτεροι? Αυτη η ερώτηση πρέπει να γίνει για τον κάθε αθλητή ξεχωριστά.
ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ (PRACTISING RULES)
1. Αν δεν συμμετέχουμε πάντα είμαστε όρθιοι.
2. Στη μετάβαση απο την μια άσκηση στην άλλη ΤΡΕΧΟΥΜΕ.
3. Ποτέ δεν ασκούμε κριτική σε συμπαίκτη μας-μόνο ενθαρρύνουμε.
4. Φοράμε πάντα τα ρούχα της Ομάδας.
ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΤΕ ΣΗΜΕΙΩΜΑΤΑΡΙΟ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ (PRACTICE NOTEBOOK)
H ΧΡΗΣΙΜΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΟΙ ΡΟΛΟΙ ΤΩΝ ΒΟΗΘΩΝ
1. Πρέπει να καταλάβουν ποιος είναι ο ρόλος τους στην προπόνηση.
2. Πρέπει να γνωρίζουν την προπονητική σας φιλοσοφία.
3. Να έχουν Ενθουσιασμό.
4. Ανασκόπηση στα προπονητικά πλάνα μαζί τους.
5. Ακούστε τη γνώμη τους-no yes man.
6. Nα κρατάνε σημειώσεις.
7. Να είναι ο εαυτός τους (οχι ο καθρέφτης του head coach).
8. Nα είστε σίγουροι οτι καταλαβαίνουν κάθε άσκηση.
ΟΙ ΜΠΑΣΚΕΤΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΜΑΘΑΙΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ.Ο ΑΘΛΗΤΗΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΔΟΣΕΙΣ ΑΠΟ ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΟΡΘΩΣΕΙ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ ΣΕ ΥΨΗΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΑΣ.
ΤΟ ΠΙΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΣΕ ΜΙΑ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΤΗΝ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΩΝ.
1.Φώναζε τους με το όνομα τους.
2. Κάνε ερωτήσεις.
3. Να υπάρχει Συναγωνισμός.
4. Ψάξε για τεχνικές και μεθόδους που αυξάνουν την αυτοσυγκέντρωση.
ΤΟ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΣΤΗΝ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΡΩΤΑ 5 ΛΕΠΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙ 5 ΛΕΠΤΑ.
ΜΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣ ΣΦΥΡΙΧΤΡΑ ΟΙ ΑΘΛΗΤΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΚΟΥΝΕ ΤΗ ΦΩΝΗ ΣΟΥ-ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΦΥΡΙΞΕΙΣ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ.
ΟΙ ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ ΞΟΔΕΥΟΥΝ ΧΡΟΝΟ ΣΤΟ "ΠΩΣ" ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΟ "ΓΙΑΤΙ". ΟΙ ΑΘΛΗΤΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΟ "ΣΚΟΠΟ" ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΘΕΤΙ ΠΟΥ ΠΡΑΤΤΕΙ Ο COACH.
ΜΗΝ ΦΟΒΑΣΑΙ ΝΑ ΡΩΤΗΣΕΙΣ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΩΝ. ΑΝ ΑΚΟΥΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΑΘΛΗΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΘΛΗΤΕΣ ΘΑ ΑΚΟΥΣΟΥΝ ΕΣΕΝΑ.
AΣΚΗΣΕΙΣ
1. Σκοπός
2. Στόχος
3. Προοδευτικότητα (ατομικη-ομαδική)
4. Ονομα
5. Ποικιλία (μίξη όσο πιο πολλών βασικών δεξιοτήτων)
6. Χρόνος (ακριβής)
7. Διασκέδαση (fun drills)
8. Συχνότητα
9. Ανταγωνιστικές
10. Προστασία εναντίον της Μονοτονίας
11. Δουλειά με σταθμούς.
4 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΤΙΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ
1. Χρησιμοποίησε το Ρολόι
2. Τοποθετησε αντίπαλο
3. Διαγωνίσου εναντίον του εαυτού σου.
4. Υπαρξη Στόχου
ΠΙΣΤΕΥΩ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 31 ΧΡΟΝΙΑ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ ΟΤΙ ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 2,5 ΩΡΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΧΕΔΙΑΣΕΙΣ ΜΙΑ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ.
ΖΗΤΑ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΝ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΣΕ ΚΡΙΤΙΚΑΡΕΙ (ΖΗΤΑ ΤΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΗΣ)
Θεωρείται απο τους καλύτερους προπονητές για τους centers κ εδώ καταθέτει την φιλοσοφία του για το σχεδιασμό της προπόνησης.
Οι Προπονητές είναι Δάσκαλοι.
( Το Γήπεδο είναι η Τάξη, ο Προπονητής ο Δάσκαλος, αντικείμενο μάθησης ειναι το basketball και οι αθλητές είναι οι μαθητές.).
Οι καλύτεροι Δάσκαλοι:
1. Κάνουν τη Μάθηση συναρπαστική κ διασκεδαστική.
2. Διατηρούν αμείωτο το ενδιαφέρον των μαθητών-αθλητών.
3. Εμπλέκουν τους αθλητές στη μαθησιακή διαδικασία με την ανατροφοδότηση.
4. Παίρνουν το καλύτερο απο κάθε αθλητή.
5. Εχουν αληθινό ενδιαφέρον για κάθε αθλητή.
ΣΑΝ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΟΥΜΕ ΟΤΙ Η ΜΑΘΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΣΥΝΕΧΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ.
ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΚΕΡΔΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ ΠΑΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ.
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΤΟΙΜΑΖΕΣΑΙ ΓΙΑ ΠΟΛΕΜΟ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΕΙΡΗΝΗΣ.
ΟΙ ΒΑΣΙΚΕΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ.
1. Να Διδάξει.
2. Να Παρακινήσει.
3. Να διατηρήσει την Πειθαρχία.
4. Να αξιολογήσει.
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ ΚΑΙ Η ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΗ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ, ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΜΙΑ ΣΥΝΕΧΗΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗ ΠΡΟΟΔΟΣ.
1. Μίλα
2. Περπάτα
3. Τρέξε
4. Συμμετείχε
ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΟΥ TEAM
1. Ανασκόπηση
2. Σχεδιασμός
3. Αξιολόγηση
ΤΥΠΟΙ ΠΡΟΠΟΝΗΣΕΩΝ (ΑΤΟΜΙΚΕΣ-ΟΜΑΔΙΚΕΣ)
1. Συνδυαστικές ασκήσεις - σουτ.
2. Αμυνα- Video
3. Επίθεση-Φυσική Κατάσταση
4. Τακτική-Προπόνηση πριν τον Αγώνα.
Η ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΔΙΝΕΙ ΣΤΟΝ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ :
1. Διδασκαλίας-Παρακίνησης
2. Αξιολόγησης-Πειθαρχίας
3. Μάθησης- Προετοιμασμένοι να νικήσουν- προετοιμασμένοι να ηττηθούν.
ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΚΑΘΕ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ
1. Να μαθαίνουν οι Αθλητές να συγκεντρώνονται ( concentrate)
2. Να παίζουν Δυνατά (play hard)
3. Nα Διασκεδάζουν (have fun)
4. Nα Επικοινωνούν (talk)
AΦΙΕΡΩΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΑΠΟ ΟΣΟ ΔΙΑΡΚΕΙ Η ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΤΗΣ
ΤΟ ΠΛΑΝΟ ΤΗΣ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΟ ΚΑΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΤΩΝ ΑΣΚΗΣΕΩΝ ΑΚΡΙΒΗΣ
ΤΥΠΟΙ ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΩΝ ΠΛΑΝΩΝ
(on the court, off the court (video), scouting report)
1. Hμερήσιο
2. Εβδομαδιαίο
3. Μηνιαίο
Η ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΙΣΣΟΡΟΠΗΜΕΝΗ
1. Αμυνα-Αιφνιδιασμός
2. Επίθεση-Footwork
3. Σουτ-Ball Handling
4. Rebounding-Φυσική κατάσταση
5. Ειδικές Καταστάσεις (special situations)
ΟΙ ΠΡΟΠΟΝΗΣΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΥΝ
1. Δραστηριότητες στο μισο γήπεδο (half court activity)
2. Δραστηριότητες σε όλο το γήπεδο (full court activity)
OI ΠΡΟΠΟΝΗΣΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΠΟΙΚΙΛΙΑ:
1. Χρόνου
2. Τύπων-μορφών
3. Διάρκειας
ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΤΟ 30% ΤΗΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΑΦΙΕΡΩΝΟΥΜΕ ΣΤΟ 5VS5.
OTAN EXOYN ΕΙΠΩΘΕΙ ΚΑΙ ΕΚΤΕΛΕΣΤΕΙ ΚΑΘΕ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΡΩΤΗΣΕΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΤΗΝ ΕΞΗΣ ΘΕΜΕΛΙΩΔΗΣ ΕΡΩΤΗΣΗ:
Γίνονται οι Αθλητές μου καλύτεροι? Αυτη η ερώτηση πρέπει να γίνει για τον κάθε αθλητή ξεχωριστά.
ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ (PRACTISING RULES)
1. Αν δεν συμμετέχουμε πάντα είμαστε όρθιοι.
2. Στη μετάβαση απο την μια άσκηση στην άλλη ΤΡΕΧΟΥΜΕ.
3. Ποτέ δεν ασκούμε κριτική σε συμπαίκτη μας-μόνο ενθαρρύνουμε.
4. Φοράμε πάντα τα ρούχα της Ομάδας.
ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΤΕ ΣΗΜΕΙΩΜΑΤΑΡΙΟ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ (PRACTICE NOTEBOOK)
H ΧΡΗΣΙΜΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΟΙ ΡΟΛΟΙ ΤΩΝ ΒΟΗΘΩΝ
1. Πρέπει να καταλάβουν ποιος είναι ο ρόλος τους στην προπόνηση.
2. Πρέπει να γνωρίζουν την προπονητική σας φιλοσοφία.
3. Να έχουν Ενθουσιασμό.
4. Ανασκόπηση στα προπονητικά πλάνα μαζί τους.
5. Ακούστε τη γνώμη τους-no yes man.
6. Nα κρατάνε σημειώσεις.
7. Να είναι ο εαυτός τους (οχι ο καθρέφτης του head coach).
8. Nα είστε σίγουροι οτι καταλαβαίνουν κάθε άσκηση.
ΟΙ ΜΠΑΣΚΕΤΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΜΑΘΑΙΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ.Ο ΑΘΛΗΤΗΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΔΟΣΕΙΣ ΑΠΟ ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΟΡΘΩΣΕΙ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ ΣΕ ΥΨΗΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΑΣ.
ΤΟ ΠΙΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΣΕ ΜΙΑ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΤΗΝ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΩΝ.
1.Φώναζε τους με το όνομα τους.
2. Κάνε ερωτήσεις.
3. Να υπάρχει Συναγωνισμός.
4. Ψάξε για τεχνικές και μεθόδους που αυξάνουν την αυτοσυγκέντρωση.
ΤΟ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΣΤΗΝ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΡΩΤΑ 5 ΛΕΠΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙ 5 ΛΕΠΤΑ.
ΜΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣ ΣΦΥΡΙΧΤΡΑ ΟΙ ΑΘΛΗΤΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΚΟΥΝΕ ΤΗ ΦΩΝΗ ΣΟΥ-ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΦΥΡΙΞΕΙΣ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ.
ΟΙ ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ ΞΟΔΕΥΟΥΝ ΧΡΟΝΟ ΣΤΟ "ΠΩΣ" ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΟ "ΓΙΑΤΙ". ΟΙ ΑΘΛΗΤΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΟ "ΣΚΟΠΟ" ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΘΕΤΙ ΠΟΥ ΠΡΑΤΤΕΙ Ο COACH.
ΜΗΝ ΦΟΒΑΣΑΙ ΝΑ ΡΩΤΗΣΕΙΣ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΩΝ. ΑΝ ΑΚΟΥΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΑΘΛΗΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΘΛΗΤΕΣ ΘΑ ΑΚΟΥΣΟΥΝ ΕΣΕΝΑ.
AΣΚΗΣΕΙΣ
1. Σκοπός
2. Στόχος
3. Προοδευτικότητα (ατομικη-ομαδική)
4. Ονομα
5. Ποικιλία (μίξη όσο πιο πολλών βασικών δεξιοτήτων)
6. Χρόνος (ακριβής)
7. Διασκέδαση (fun drills)
8. Συχνότητα
9. Ανταγωνιστικές
10. Προστασία εναντίον της Μονοτονίας
11. Δουλειά με σταθμούς.
4 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΤΙΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ
1. Χρησιμοποίησε το Ρολόι
2. Τοποθετησε αντίπαλο
3. Διαγωνίσου εναντίον του εαυτού σου.
4. Υπαρξη Στόχου
ΠΙΣΤΕΥΩ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 31 ΧΡΟΝΙΑ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ ΟΤΙ ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 2,5 ΩΡΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΧΕΔΙΑΣΕΙΣ ΜΙΑ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ.
ΖΗΤΑ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΝ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΣΕ ΚΡΙΤΙΚΑΡΕΙ (ΖΗΤΑ ΤΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΗΣ)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου